رسم بی داد

صفای غم وفای اشک

صفای غم وفای اشک

رسم بی داد

♥♥ ♥♥ دوست دار عشاق بهرام کریمی ♥♥ ♥♥
صفای غم وفای اشک صفای غم وفای اشک

رسم بی داد

کار او آتش زدن من سوختن

در دل شب چشم بر در دوختن

من خریدن ناز او نفروختن

باز آتش در دلم افروختن

سوختن در عشق را از بر شدیم

آتشی بودیم و خاکستر شدیم

از غم این عشق مردن باک نیست

خون دل هر لحظه خوردن باک نیست

آه می ترسم شبی رسوا شوم

بدتر از رسواییم تنها شوم

وای از این صد و آه از آن کمند

پیش رویم خنده پشتم پوزخند

بر چنین نا مهربانی دل مبند



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت14:34---9 خرداد 1397
لپ گل اندامتو بخورم من

sara
ساعت21:50---6 خرداد 1397
خیلی خوشحال شدم مبارک باشه آخی بوس بوس

sara
ساعت11:23---4 خرداد 1397
مامانم خطاب به من:
جواب منو نمیخواد بدی، جواب من تویی که خدا داده بهم!!!!!
================================
علت تنهایی من:پسرای زشت رو دوس ندارم!
پسرای خوشگل هم منو دوست ندارن خوب چیکار کنم من!!!!
================================
این هم سلام و کامنتی دیگر از میس سارا به شما
باشد که شرمنده شوید.
پاسخ:تو عالی و مهربون هستی این نوع فکر بد خواهاته


###
ساعت16:50---6 فروردين 1397
سارا داره با امین پا میده ، تو رو توی خماری گذاشته.
پاسخ:دوست داره به تو چه مردیکه


amita
ساعت11:58---3 فروردين 1397
می بینم کهههههههه دیگه سارا جون رو از دست دادی...خخخ
پاسخ:نوش جونش شما چیکاره حسن کچلی


amita
ساعت17:47---23 بهمن 1396
بهرام گور حالش چطوره ؟
پاسخ:بهرام گور چیه بگو بهرام حالم خوبه چرا بد باشه همه چیز به دلخواه من پیش میره چرا بد بگزره


امین
ساعت10:41---3 بهمن 1396

........
مگه نگفتم کاری به سارا نداشته باش

 

 

 

پاسخ:به شما ربطی نداره سارا دوست نداره با هر کسی هم کلام بشه



چی کار داری ب اسمم
ساعت14:36---28 دی 1396
سلام

قشنگ بود


###
ساعت18:19---18 دی 1396
اصلا مگه جایگاه تو کجاست که پیش تو کار کنم هم ردیف تو بشم
خودم شغل دارم. نیازی هم ندارم پیش تو یا کسی دیگه کار کنم.
وقتی همه چیز رو به زنت گفتم معلوم میشه بیکار کیه
پاسخ:منو تو و همه جایگاه مون همسانه ولی از نظر عقلانیت تفاوت داریم و درکی که من از شما دارم اینه که تو هم ردیف من نیستی چون زیاد اجتماعی نمیبینمت حسود..... . خوب من که ادرس مو دادم بهت چرا اقدام نمیکنی


###
ساعت12:06---18 دی 1396

و هو یضحک و یبکی
اوست که می خنداند و میگریاند
بعد از هر خنده ای گریه هست.

 

 

 

 


پاسخ:بو شو باو تو از بیکاری میای هی جو میدی و میری و پیش خودت فکر میکنی عجب کار خوبی داری میکنی .... . ولی ما مثل تو بیکار نیستیم ، که کارمون چرت گفتن باشه /// حسود ، میدونم تو از اون دسته از ادما هستی که به زنم حسودی میکنی.... . ولی واسه تو یه کار خوب سراغ دارم ؟ میتونی بیای تو مغازه من کار کنی . چون هرکی با من کار کرد اخرش واسه خودش مستقل شد نمونه ش حدیثه که سارا دقیقا میدونه کی بود و حالا چی شد ؟؟ همین حدیثه ای که دارم میگم یکی بود که مثل تو ولی از تو بهتر از این نظر که حسود نبود اومد سه سال تو مغازه م کار کرد و حالا واسه خودش جدا داره کار میکنه و الان به جایگاهی رسیده که با من هم ردیف شده ؟؟ و من بهت توصیه میکنم بیای واسه من کار کنی شاید تونستی از این کار های بیهوده دست بر داری


###حسود
ساعت20:24---16 دی 1396

شک نکن که از خانمت هم سوال میکنم.

 

پاسخ:اگه به حرفات گوش کرد  حتما بهش بگو 

ادرسمو که داری : وکیل اباد ؛ بلوار هاشمیه 33 مجتمع مسکونی گلها طبقه اول واحد دوم روبروی زمین ورزشی ؛؛؛؛ اگه خاستی ادرس محل کارشم بهت میدم و اینم بگم که الان بهتر میتونی حرفتو بهش بگی چون الان من پیشش نیستم..

ولی خدایی واسه خنده خیلی برند خوبی هستی چون هر روز منو زنم میشینیم و به چرندیات تو و همکارات میخندیم و بقول زنم ادما چقد رفتن تو انظوا که وقت شونو واسه چه کارای بی هوده میزارن



###
ساعت23:12---14 دی 1396

جدی خانمت خبر داره با سارا دوست هستی ؟
تاریخ آمدنم را به خانمت خبر میدم


پاسخ:چرا از خودش نمیپرسی که ایا از دوستی من با سارا خبر داره یا نه


###
ساعت15:55---14 دی 1396
هر وقت اومدم مشهد بوستان گلبن منتظرت هستم
پاسخ:تاریخ شم مشخص کن من دو هفته دیگه بر میگردم


###حسود
ساعت13:09---14 دی 1396

حالا که خیلی بد دهن هستی و فحش میدی خودم به زنت خبر میدم با سارا راسو دوست هستی.
البته دوتا شماره آخر رو ننوشتم تا اگه خواستی اسکرین شات بگیری مشکلی نداشته باشی.
شماره منزل شما **386932 D
پاسخ:چرا حرف الکی میگی من بی احترامی بهت نکردم و اگه چیزی گفتم جواب تو دادم و باید جواب ادمایی مثل تو رو مثل خودت داد تو توهین نکن حرف منطقی بزن تا منم منطقی و مودبانه جواب تو بدم



###
ساعت12:59---14 دی 1396
آخه کثافت
عوض اینکه آدرس به من بدی
آدرس وبلاگ سارا راسو رو به زنت بده و بهش بگو که داری باهاش عشق بازی میکنی.اگه پای تو ماند معلومه عقل نداره اگه نماند من از راه دور بهش درود میفرستم
ضمنا آدرست پر از غلط غلوط بود نتونستم پیدا کنم.
پاسخ:داره نیاز به گفتن نیست من میدونم دردت چیه حسادت


###حسود
ساعت21:56---13 دی 1396

احمق ابله خودتی بیشعور
حیف زنی که با تو زندگی میکنه.
به جون زن و بچه ات که زنت از کثافت کاری های تو خبر نداره


پاسخ:هی احمق کثافت بی شعور حسود زبون نفهم به خودم هرچی میگی بگو ولی نه به زن و بچه م بد بخت فکر کردی همه مثل تو هستن جنده شوهرت هم بخاطر همین جندهبازی هات ولت کرده رفته نفهم ..... . تو کوچیک تر از اونی هستی که اسم زن و بچه مو بیاری انتر........ . خدا نکنه گیرم بیای یا ادرسی ازت پیدا کنم چون بعد جرت میدم بد بخت////وزنمم ازهمه کارای من با خبره و میدونه که من چیکارها میکنم و از وبلاگمم میدونه ادرس مغازه مم با ادرس خونه مو واست میزارم ببینم کی تخم میکنه طرف من بیاد//

ادرس خونه ؟ مشهد وکیل اباد خیابان هاشمیه33 مجتمع مسکونی گلها طبقه اول واحد 2 

مغازه ؟ وکیل اباد نبش طقاطع هاشمیه و هفت تیر مجتمع تجاری سن سون طبقه دوم کلینیک پوست و مو خوش چره که تا یه ماه دیگه افتتاح میشه ولی تو پاساژ از کاسبا سوال کنی اقای کریمی کیه بهت میگن 

مغازه شهر خودمون؟ زاهدان چهارراه رسولی ، لوازم ارایشی بهداشتی روژان 

بد بخت بیچاره حالا جرات داری بیا



سارا
ساعت19:11---13 دی 1396
سلام .من با لیلا رابطه ای ندارم.سفر بخیر.بوس بوس
پاسخ:ممنون دوستمن چشم حسود کور


###
ساعت20:37---12 دی 1396
گوزو
احمق بیشعور
خر
آرزو میکنم یکی با خانم یا خواهر خودت دوست بشه تا تو احمق
غیرت سرت بشه
جانور بی همه چیز
پاسخ:چرا اینهمه ارزوی بد بورو خودت ببین چه مشکلی داشتی که خیانت دیدی در ضمن من زنم هم سواد اجتماعیش خیلی بالاست هم سواد دانشگاهیش و خیلی بهتر از تو منو میشناسه که من چطوریام و منو میشناسه حالام بگو چرا شما اینقدر به من پیله کردی یکی دیگه بهت بند میکنه پول حموم رو از من میخای ....... . ولی اگه به سارا توهین بشه من ازت نمیگزرم


sara
ساعت19:44---12 دی 1396
خدا رو شکر کن که دخترت سالمه
مورد داشتیم دوستام بچش از ماشین پرت شده بیرون و فوت کرده.ناشکر نباش خدا رو شکر کن که خوب میشه
پاسخ:وای خدا به داد اون پدر مادر برسه چه زجری میکشن اونا


sara
ساعت19:42---12 دی 1396

خانم ###ابله کودن ابله نفهم :با سلام
بدون احتراماند پیرو گوزگوزهای فراوان شما در خصوص بی حیا بودن و تعدد داشتن دوست پسرهای مجرد و متاهل و جوان و پیر و ...به اطلاع نجس شما می رساند که این گوه خوریها در حیطه جناب آلو نبوده لذا گوه گنده تر از دهان خود را نبلعید.
اجرکم عندالشیطان
مدیر وبلاگ خانمی با طعم طنز سرکار خانوم سارا یکتا سرورت
پاسخ:خطاب به هشتک ابله حسود



sara
ساعت19:46---11 دی 1396
سلام بهرام
من فکر کنم این لیلا هست http://www.leilajoon.lxb.ir
البته شک دارم.من یه مدتی با شوهرش دوست بودم ولی جداشده از شوهرش میخواد زندگی منو بهم بزنه.میگه منو میشناسه شاید لیلا باشه.بعضی حرفاش راسته .ولی هرچی میگه مال قبل ازدواجمه.الان فقط با شوهرم هستم و بهش وفادارم.باورکن [ناراحت]
پاسخ:گزشته گزشت به حرف این ولگردای مجازی فکر نکن دوست من


###
ساعت10:57---8 دی 1396

آخه بچه ....... 
تو اگه آبرو داشتی که با امثالسارا دوست نمیشدی
اون که داره اعتراف میکنه ......هست.
چشمهای کورت رو باز کن وکامنتها وعکسهاش رو ببین.
بالاخره یه روزی زن تو هم بهت خیانت میکنه تا مزه خیانت و ارتباط با زن مردم رو بدنی .
آخه بیشعور
اینهمه عکس فرستادی وسارا داره ......... میکنه هنوز نفهمیدی؟؟؟
خاک تو ......


تو ارزش بحث کردن نداری بورو پی کارت با سارا هم ککاری نداشته باش که خودم باپنیسم یه بلایی سرت در میارم



sara
ساعت8:53---8 دی 1396

ممنون از لطفت بهرام جون.بوس بوس.دختر گلت چطوره .همسر خوشگلت فلانی خوبه؟ بوس بوس
این پسره خود ارضا رو ولش کن منم جوابشو نمیدک.پانی امر کرده سگ محلش کنم.حالا هر غلطی میخواد بره بکنه.راست میگه شمارشو بذاره بهش زنگ بزنم میمون برقی رو.پسره عقده ای .تو هم کلاشینکف نکن اونجاش.مگه کلم یخ خیارت که اااوف نداری؟//


پاسخ:همهخوبن سارا جون به کوری چشم حسودا محیا حالش خوب شده و هر چند از نظر فیریکی چیزیش نشده بود فقط یه خراش ساده داشت ولی من خیلی عذاب وژدان داشتم بابت اون حادثه


###
ساعت13:02---7 دی 1396
عواقبش رسوا شدن تو وسارا راسو وطلاق ازشوهرشه
تو که عین خیالت نیست
پاسخ:بورو خدا روزی تو جای دیگه حواله کنه من ابرو دارم مثل شما نیستم سارا هم همینطور اونم شوهرش نادیده عقدش نکرده که نادیده و با حرف شما که مثل مگس وز وز میکنی طلاق بده


###
ساعت21:33---6 دی 1396

بازم میگم به .... خر بابام که اعصابت از کامنت من خورده
جرات داری اون یکی کامنت رو هم براش بفرست
اگه پلیس فتا رو سراغ وب توی احمق و سارا .... و ا...... نفرستادم.
حتما تاکید میکنم آرشیو وبلاگ هاتون رو هم هک کنند تا بدونند چه کسانی فضای مجازی رو به لجن کشیدند.
پاسخ:تو هیچی نیستی و خواهش میکنم اسم پلیس فتا رو بد نکن هرزه تو در حدی نیستی که پلیس فتا به حرف امصال تو رو گوش کنه میگی هک میکنی هک کن دست ازاد ولی فکر عواقبشم باش



sara
ساعت21:16---6 دی 1396
معامله ی برد برد یعنی اینکه تهرانو یه سال اجاره بدیم به ژاپنیا که در ازای مقاوم سازی، موشارو مجانی نوش جون کنن

###
ساعت9:41---6 دی 1396
برو بابا.
آدرس وبلاگ هر دوی شما را که دادم پلیس فتا، می فهمی با کی طرف هستی.
این فحش هایی که میخوری تلافی فحش های سارا است
پلیس فتا که اومد دنبالت هر غلطی خواستی بکن
پاسخ:سیک تیر


###
ساعت22:06---5 دی 1396

به .......... بابام که اعصابت از کامنت من خورده.
عکس این کامنت رو هم براش بفرست.
اون .... میده تو هم برو ..... بده تا همه تون دور هم خوش باشید.
......
اگه مرد باشی و بفهمی دوست دخترت با یکی دیگه است باید ولش کنی نه بیشتر بهش بچسبی.
وقتی با افتخار میگه با چند تا پسر دوست هست باید ولش کنی
به تو هم میگن مرد ؟
حتما ....... هم هستی


پاسخ:من نمیدونم تو کی هستی و از کجا اومدی . و ازت میخام که قضاوت بیخود نکنی. فوش دادی و توهین کردی ولی من جواب تو با فوش دادن نمیدم چون تو اینقدر فوش خوردی که برات عادی شده و یه خواهش ازت دارم که شخصیت خانوادگی تو تو مجازی بیان نکن . در ضمن سارا هرچی هم که باشه و با هرکی هم که باشه دوست منه و برام فرقی نمیکنه که با کی ها هست چون اونم یه انسانه و حق انتخاب داره و اینم بدون که من با سارا مثل یه دوست قدیمی هستیم نه مثل یه دوست که واسه شهوت دوست شو بخاد....

جون یکی یک دونه دخترم توبه مو میشکونم و  اگه بدونم کی هستی و از کجا اومدی و یا ببینمت چنان انال میزنمت که دیگه نتونی راه بری .. میدونم که میتونم چون خیلی ها تجربه شو داشتن تو هم روش



sara
ساعت20:34---5 دی 1396
ﺭﻭﺯﺍﯼ بسيار ﺳﺨﺘﯿﻪ ...
شناختن تفاوت ميان ﺩﻭﺳﺖ از ﺩﺷﻤﻦ...
ﻣﺜﻞ ﻓﺮﻕ ﺑﯿﻼﺥ وﻻیکه
ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺩﺍﺩ کدﻭﻡ به
کدﻭﻣﻪ
پاسخ:اره والا


###
ساعت22:03---3 دی 1396
خاک بر سر تو و سارای جنده که وقتی می فهمی با چند نفر دوست هست بازم براش عکس می فرستی.
پاسخ:هر موقع گفتن خاک انداز بعد خودتو بنداز وسط اشغالای مثل خودتو جمع کن جنده هم خودتی سارا خیلی هم خوبه و من خیلی چیزا ازش یاد گرفتم و مدیون شم و به خر شم ربطی نداره سیک تیر


sara
ساعت18:37---2 دی 1396
مبارک باشه=
چقدر شبیه همنDD


sara
ساعت10:23---1 دی 1396
سلام
عکس پروفایلت خیلی کم سن تر هستی
الان شدی مثل بازیگران سریالهای تاریخی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مثل امیر کبیر و مسلم ابن غثیل و شمر و...خخخخخخخخ


sara
ساعت18:22---30 آذر 1396
بابام همیشه میگفت تو خونه لباس

درست بپوش، گوش نمیکردم...

وقتی زلزله تموم شد و دیدم همسایه ها

دارن تو کوچه بد نگاهم میکنن تازه منظورشو فهمیدم
واقعا تو کی میخای دست از این طنز پردازی هات برداری ..... اخه دختر واسه همینه که تا حالا ازدواج نکردی خخخخخخخخخخخخ


sara
ساعت18:22---30 آذر 1396
ثلام حموتن
غیافط دیگه پصرانه نیثط مردانه شده
جدا یه زمانی که میگفتی غیافت دخترونه ست و دستات مو نداره و از این حرفا


sara
ساعت22:10---29 آذر 1396
آخی خدا نگهش داره
عروس بشه الهی
پاسخ:خودت عروس بشی دختره خودش ترشی انداخته به بقیه بچه ها میگه عروس بشن خخخخخخخخخ


sara
ساعت19:30---21 آذر 1396
راستش با گوشی نمیشد دید ندیدم .بعدشم قبلی ها رو دیدم سیر شدم از زندگی با شلولارای گشاد و....خخخخخخ
ای کلک نجابتم چشا تو کور کرده


asmai76
ساعت22:13---15 آذر 1396
سلام وبلاگ خوبی دارین .ممنون ک بهم سر زدین بازم خوشحالمون کنید.امیدوارم موفق بشید
متشکرم که افتخار دادی و از وبلاگ لیلی و مجنون بازدید کردی

سارا
ساعت14:13---14 آذر 1396
‏دوستان عزیز دقت کنین نچرال بیوتی یعنی اینکه به صورت طبیعی زیبایین. اگه دماغتون شبیه یوسف صیادیه و عمل نمیکنین فکر میکنین نچرال بیوتی هستین... نمیدونم، باز خودتون بهتر میدونین

نه خیر من مادر زادی خوشملم


sara
ساعت11:51---13 آذر 1396
این چه شلوار مضحکیه؟ ده تا رضا زاده توش جاش میشه خب/شدی مثل مردان آندلس
ریش و پشم
پاسخ:بی معرفت لباس محلی هم وطن ته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 آبان 1396 | 2:35 قبل از ظهر | نویسنده : ♥♥ ♥♥ دوست دار عشاق بهرام کریمی ♥♥ ♥♥ |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.